jag vill inte veta

 
Skola igen då.
 
Straffrätt. Kursen verkar ha nåt rykte om sig att vara den roligaste kursen på programmet. Bådar ju gott. Det är dock inte ens en månad till Aussie nu. Här i Svea verkar någon istid ha för avsikt att typ utrota mänskligheten. Förmodligen lika bra.
 
 
Igår sedde jag Cloud Atlas på bio med Anton. I ungefär två timmar satt jag och funderade på vad som pågick men den sista timmen förklarade allt och ett "aha" eller tjugo var på sin plats.
 
Vi gick därifrån och diskuterade och kom så småningom fram till att man förmodligen måste se den en gång till, men att den var bra. Fint att den visar hur varje liten god gärning kan påverka framtiden och  leda till att någon annan i sin tur gör en god gärning.
 
 
Tänkte gå och lägga mig eftersom att jag inte riktigt minns när jag senast sov i 8 timmar i sträck, men upptäckte att det fanns ett nytt avsnitt av Wicked Tuna, hihihi.
 
 
/ skicka ett vykort, älskling
xx

Kommentarer
Postat av: mårdår

PEPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!

2013-03-20 @ 00:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0