alleyways and pay phone calls


Åh, är det inte dags för Game of Thrones snart? Eller Aussie? Eller sommarlov??

Den här helgen blev det utflykt till mormor med Carin och Emil. Kurragömma och snöbollskrig!!! Jag vann, ehehe. kaxig_tjej90. Oki, att Emil är 6 år gammal men han är bra på att kasta föremål! Loppis och besök på Åsby hann vi med också. Emil stod för dagens kommentar: "Men åh, vad är det för mening med att ha pengar om man inte får använda dem??"

Kvällen därefter lekte jag med killarna som hade agerat flytthjälp. Lyckades på lördagen väcka JT på mindre än en halvtimme. Misstänker att den enda anledningen till att han inte slog ihjäl mig omgående var att han faktiskt hade sagt till mig att väcka honom för han ville med till Arosfortet... Plast (som också blev väckt när jag hoppade och skrek på JT) och Alex följde också med och klättrade omkring på Arosfortet och svor över hur bakis de var (micket underhållande). Meningen var ju att jag skulle dit med Lia och Fredrik och gänget från Stockholm men med tanke att vi var en timme sena så såg vi inte direkt till dem så micket.

Senare åkte vi till Linköping och lekte med Anton och Jonh som hade hittat dit från Filipstad. Lite trångt men roligt. Det var jättetrevligt tills jag ville gå från krogen. Man kan inte ha roligt jämt.

Den här veckan blir lite hetsig. De ringde från patentbyrån och undrade om jag ville jobba så ska göra det några dagar. Sedan är det PM-redovisning på onsdag och ångesten inför det är inte ens rolig med tanke på att jag... inte har något särskilt välskrivet att redovisa (se tidigare inlägg). Sedan blir det äntligen Göteborg! Sedan mer jobb och tentavecka. Dör.

Tydligen ska jag överge Sundbyberg för Solna också. Fast så mysigt att bo hos Lia och Fredrik med våra familjemiddagar och hela zooet. Kommer sakna dem.


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0