what's that psychadelic music, martin?

 
 
Asso, varje gång man öppnar databasen på jobbet så visas en bild på Niagarafallen.
 
 
Detta ger mig ångest eftersom om jag nu får åka på mitt utbyte så är det ca 20 mil därifrån. Och detta innebär att om jag inte får åka så kommer jag behöva sitta och titta på den där jävla bilden med Niagarafallen som bara skrattar åt mig hela sommaren.
 
 
Igår blev det lite spontan konsert på Debaser. Gick och kollade på Allah-las och bara myste. Micket bra musik. Tänkte att det är väl bäst att göra ett sista besök på Debaser Slussen innan sommaren, för man vet ju inte hur länge de får vara kvar. Iofs kommer det väl ta en sisådär tio år innan de har bestämt hur de ska bygga om Slussen, men som sagt: oklart.
 
 
Nej, nu blir det att gå i ide och tentaplugga. A1 till B2, mina vänner. A1 TILL B2.
 
 
 
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0