tramps like us... baby, we were..............

 
won't you let me in, i want to be your friend,
i want to guard your dreams and visions.
 

 
 
Jobbar för fullt. Betalar ut lite pengar ibland och mycket pengar ibland. Alla ska med. Idag sattes min självbehärskning på prov när en man 60+ på telefon kallade mig "lilla du". Inga pengar till honom.
 
Extremt nöjd med att det står "Skadereglerare ansvar/olycksfall/rättsskydd" som signatur på mina mail också. Tänkte även trycka upp visitkort inom en snar framtid. 
 
 
Annars är det bra nu. För en gångs skull så är världen på min sida.
 
Nya datorn har Windows 8 dock. Känner bara en överväldigande trötthet varje gång jag tänker på det. Fattar absolut ingenting. Vista, allt är förlåtet.
 
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0