to work or not to work


Ha, nu har lilla Majan åkt iväg. Ledsamt. På fredag sticker Frodo till Mallis osso. Lugnt och skönt. Det var värst vad de där två ska bråka med sina arbetsgivare. Tur att de har tillgång till juridisk rådgivning då. Tur att jag har så bra koll på arbetsrätt då.

*missade kursen*


Förra veckan jobbade jag på LF på torsdag och på patentbyrån på fredagen. Stressen. Som om jag inte hade juridikstudier på heltid redan liksom. Slocknade i soffan. Skjutsade Mordor till Arlanda på lördagen och sen blev det besök i Skottorp med JT, Alex och farfar JT. Vad de har byggt duktigt.


Idag är sista dagen på LF innan det drar igång ordentligt nästa vecka. Bara två tentor först.


xx


Kommentarer
Postat av: Majan

Jag bråkar inte med mina arbetsgivare, dom är ju de bästa som finns :))))

2013-06-07 @ 07:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0