blinded by the light


Svårt att skriva dramatiska och intressanta inlägg när dramafaktorn i mitt liv är lägre än någonsin.

Idag fick jag veta att jag har fått en ny familjeläkare utan att de har sagt något till mig. Mest spännande som hänt på hela veckan ungefär.

Jåå, i alla fall var det midsommar. Firades i Skottorp. Baren funkade bra. Har aldrig sett det där lilla kylskåpet i köket så fullt av mat. Blev inte så många snapsvisor men massa kul ändå. Ett antal blåmärken efter att ha åkt valp i skogen och min huvudvärk motarbetade mig men hittade huvudvärkstabletter från Abu Dhabi i väskan så det löste sig.


Jaha. Antar att det bara blir mörkare nu.

Winter is coming.

xxxxxx


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fantastisk bild! Måste vara tagen av en fantastisk fotograf ;)

2013-06-27 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0