promises look good on paper


Jullov på min kära blogg.

Absolut inte okej.


Det har varit julbord i Skottorp, panikshopping av julklappar, extremt fina naglar tack vare Lia, besök på både Blue Moon och Å, klassåterträff på Pitchers, julfirande i Hallsta, spelkväll, lite jobb och lite plugg, och året avslutades med en fantastisk tre-rätters nyårssupé som killarna tillagade. Hade aldrig trott att de hade såna skills - imponerad tjej! Synd bara att jag lyckades bli sjuk och inte kunde uppskatta kvällen till fullo, men när jag väl var med så var det micket trevligt!

Lyckades även vinna 500 kr på en Tian-lott!! Sätter väl in på sparkontot så nu kanske man har råd att äta lite i Aussie sen också :)))


Imorgon Stockholm!

xx


Kommentarer
Postat av: Majan

Alltså bjussar jag på mat i Aussie, snällt av mig.
Varsågod!

2013-01-02 @ 21:55:38
Postat av: samuel mattson

aussie som i australien ? when you going? :0

2013-01-11 @ 15:08:15
URL: http://samharam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0