not coming back but i can't stop waiting


Maglite-ficklampan och jag.

Kärlek på den som kände att vi skulle läsa en miljon rättsfall om den tills imorrn. Nä. Kämpar väl vidare då. No retreat, baby. No surrender osv.


Pitchers och jag däremot. Det är sann kärlek. Hälsade på där i fredags med Johanna och Eve. Förstår inte var alla människor kommer ifrån och hur alla tycks känna alla. En ryss som jobbar på Migrationsverket (ironin <3) och nån som känner till Autisterna. Har sett allt nu.

Igår blev en lite kortare kväll med Anton och Jocke. Vi sprang på Mange och hans vänner på World of Beer och sedan dök även Veronica upp. Eftersom jag tydligen börjar bli gammal släpade jag (typ) med mig Irstapojkarna till bussen redan vid ett så jag kunde få åka hem och sova. Bli ej förvånade om ni inom en snar framtid upplever att jag sitter hemma med alla mina katter (illrar??) och kollar på Downton Abbey på lördagar istället. Ack.


Har äntligen lyckats bygga ett luftslott på Triple Town också. Så himla cool tjej asso.


xx


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad blir det av tre luftslott på Triple Town???
Dagens mysterium.
Skall googla direkt!

2013-01-07 @ 01:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0