jag vill bara vara din vän ikväll


Snart är det lördag igen!!

Har gjort extremt micket vettigt den här veckan. Typ vart på klostermöte hos Veronica och druckit presentvin. Vettigare får man leta efter. Igår drack jag öl på Laughing Duck med Anton och Veronica, hihi. Vadå skola??


Har lyckats fixa pass också. Gråt på bilden. Men håret var i alla fall fint. Lia skulle nämligen testa sin nya plattång så jag hade lockar som en prinsessa i någon saga. Hon har även fixat mina naglar så jag är sjukt snigg (dvs snyggare än vanligt, är ju en s k naturlig skönhet) för tillfället.

Hennes kommentar var "Jag ska göra dig till en tjej".

Haha, låter läskigt.


xxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0