i've got a thousand answers, one has got to be right!


Asso dramatiken.

Har aldrig förstått det här med att bryta av en nagel. Tills i fredags. Lessen tjej 22 år. Men det var lugnt, Maja och Anton hjälpte att måla så vi lyckades minimera skadan. Om man kisar ser det faktiskt någorlunda ok ut.


I helgen kollade jag på Boat that rocked med killarna (kolla Veronica, jag introducerar dem för finkultur) och sen hamnade jag på Pluto på lördagen (musiken </3) 
 
Imorrn kommer Maja hit och hälsar på illrarna. Ja just det, vi ska se The Hives också ja!! Wiiiie!!

Bra liv.


xx


Kommentarer
Postat av: en maja

SÅÅ BRA LIV!!!
Hittade dessutom 24-timmarsbiljett hos SL så alla resor inte kostar en förmögenhet, så bra. Önskar ju man kunde säga desamma om VL men... nej. Bara nej.

SES SNART DÅÅÅ!

2013-01-30 @ 00:30:27
Postat av: Veronica

fantastisk film ;D Har iofs inte kommit över att tom har lämnat mig för sienna miller </3

2013-01-31 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0