tuff tuff tuff som ett lokomotiv


Haha så söt och naiv i förra inlägget.

"Hoppas på feberfri imorrn"


Monsterfeber varade till söndag. Nice. Slutade med gråt och svordomar om vartannat i förtvivlan över PM-skrivningen. Fyfan. Tror att jag hoppade över halva frågan och svarade halvt på resten. Om det får godkänt måste jag nog framföra mina tvivel om kvalitén på juristprogrammet.

Men nu är det härliga tider, strålande tider etc tills vidare. CSN gav mig pengar (hoppas de inte läser PM ...) och jag är nästan frisk. Har en tågbiljett eller två också.




xx


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har en flygbiljett eller två. Eller tre för den delen också!

2013-03-01 @ 08:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0