i'll make it up to you

 
Haha, ursäkta irritationen igår.
 
Idag är en bra dag. Har slösat lite pengar, vilket alltid är kul i början men efter ett tag känner man det gapande hålet svarta hålet i ekonomin.
 
Köpte lite mer kurslitteratur (tur att jag fick pengar från bokhandeln igår...) och sen var jag till biblioteket och lånade lite fler böcker för det är så sjukt kul med böcker så jag kan skriva pm om kommersiell hyra (vad är det...?). Väl hemma insåg jag naturligtvis att böckerna fanns i nyare upplagor i Västerås. Suck.
 
Gådde till Telia och bad vänligt om att få låsa upp min telefon så jag kan ha ett australiensiskt sim-kort i den sedan. Telia var extremt tillmötesgående och låste upp telefonen för en symbolisk summa av 300 kr. Sedan har jag även sponsrat Qantas genom att köpa flygbiljett Sydney-Cairns. (Valde flygbolag på logga - de hade en känguru, ok?) Resan dit kommer alltså ta cirkus 37 h. Hinner antagligen plugga mer då än under resten av terminen... 
 
För övrigt så är ju passet fixat (fortfarande gråt på bilden, pappa skrattade åt den i typ 10 minuter idag. Min egen pappa!!!) så har ansökt om visum och förhoppningsvis blir vi insläppta i landet. Kanske satsar på att bli kändis genom att dyka upp på Gränsbevakarna: Australien, ehehehe.
 
Näe, något såhär detaljerat (men ack så ointressant) har väl aldrig världen tidigare skådat, så jag avslutar nog här. Lia har lovat att göra mina naglar fina ikväll så hoppas att hon kommer ihåg det...
 
 
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0