come to australia, you might accidentally...


Det här med skola kl 08 asso. Schemaläggaren har spårat lite nu. Och varför blir alla så förvånade över att jag dyker upp?? Bara för att jag inte gör det frivilligt så betyder det inte att det är fysiskt omöjligt att gå upp innan solen gör det...

Annars inget intressant. Kan meddela att Tricky Dave leder på Wicked Tuna. Awsome. Lia har dessutom fixat mina naglar så de är vackra och skimrar, hihihi.

På tal om djur som inte är söta. Planeringen inför Aussie pågår för fullt. Ska bli så roligt att jag dör (ta i trä). Finns massa söta djur att titta på/klappa/krama/smuggla hem i resväskan, tänk kängurubebisar, koalor och delfisar. Vad vill Maja kolla på tror ni?? Ja om ni tänkte söta pälsbollar enligt ovan så tänkte ni fel. Maja vill se djuret som helst äter alla söta pälsbollar i hela världen: VITHAJEN. Känner att ett wtf är på plats.


/ understimulerad tjej
xx


Kommentarer
Postat av: Maja

Vem vill inte se en vithaj?!
(På säkert avstånd dock, gärna från en båt, och inte genom snorklingsutrustning när man dyker he he he)

2013-02-15 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0