taking the hobbits to isengard

 
 
Sedde The Hobbit med Jocke häromdagen. Micket bra men känns som att svärdsscenerna blir mer och mer orealistiska för varje film. Känns även fint att de var tvungna att hitta på en ny karaktär så att det åtminstone var med en kvinna i filmen.
 
 

 
Man vet att man har för micket att göra när man börjar fundera på när man ska ha tid att hämta ut ett paket på posten. Bra där. Även kul att man börjar bli sjuk. Feber och allt. Tur att det inte är tenta på fredag.
 
Och världens uppgift tills i morgon, ja. Slutade med att jag hade ett breakdown på tåget och mailade läraren och sa att jag inte tänkte göra den. Helt ärligt Juridicum, tänker inte anstränga mig i timmar för ett extra poäng till tentan. Proportionalitetsprincipen anyone??
 
Och nyheterna som alla i hela världen väntat på: Oxie.com är tillbaka!!!! Eller ja, tillbaka och tillbaka, det verkar inte funka, men de har i alla fall för avsikt att vara tillbaka så det är säkert fixat snart!! Då vet jag vad jag ska göra hela jullovet, wiiiiiiiiiie.
 
 
 
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0