ring ring

 
Älskar Telia.
 
Ok, älskade inte att Telia-butikskillen innan jul fuckade upp mitt abonnemang så att jag skulle få betala mer för mindre. Dock fixade kundtjänst det idag på 5 minuter eftersom jag tydligen (!) hade rätt att få tillbaka det abonnemang som jag bundit upp mig på även om Telia inte säljer den abonnemangsformen längre. Varför kunde han i butiken inte upplysa mig om det undrar vän av ordning.
 
Tid nedlagd på detta: 40 min i telefonkö samt 10 min telefonsamtal.
Resultat: 100 kr samt 1 gb surf
 
Hade alltså vart mer värt att jobba en timme extra men nu ska vi inte vara sådana.
 
 
Vet inte hur länge jag har varit borta men tydligen tillräckligt länge för att de ska hinna göra ena sidan av Stora gatan enkelriktad och andra sidan till cykelbana??
 
 
 
 
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0