london calling

 
Wiiie, för alla som är intresserade av det här med Kanada så fick jag idag veta var jag ska bo.
 
Inte nog med att jag fick eget rum, jag fick bo i det huset som jag hade som förstahandsalternativ osso. Jätteglad tjej. Menar, kolla på bilden. Ser ju hur trevligt och välbyggt ut som helst, vavava.
 
 
 
För övrigt så har jag glömt min laddare i Västerås och mobilen dödde här för en liten stund sedan. Har ingen väckarklocka i morgon. Nice. Känner att det är dags för ett experiment: kommer jag vakna av mig själv i tid så att jag hinner vara i skolan till kl 09?
 
Hypotes: antagligen inte.
 
xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fint!! Hoppas du har ett stort rum så jag får plats! ;D

2013-12-11 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0