IF YOU'RE HAPPY AND YOU KNOW IT...

 
Tack för den julklappen, Juridicum!
 
Efter all denna ångest som jag har gått runt med i tre veckor så fick jag idag veta att jag fick godkänt på processrättstentan. Underbart!! Då får jag pengar av CSN till våren i Kanada då.
 
Känns bra att den här terminen faktiskt har gett något. Visserligen höll stressen på att ta död på mig, men all tid som jag har spenderat på plugg och jobb och inte minst på tåg för att åka mellan Västerås och Stockholm har gett utdelning. En stor del av att processrätten gick så oväntat bra är antagligen alla rättsskydd jag har haft hand om på LF, och Mia och Malin som har förklarat det mesta för mig. Dessutom har jag kunnat tjäna en del pengar som förhoppningsvis kan gå till att resa runt i Nordamerika...
 
 
Haha, i morgon har vi en till tenta i företagsekonomi. Äh, den är ju bara på 4,5 hp - vem bryr sig. INTE CSN I ALLA FALL!! Dudududu, orkar inte plugga mer. Oxie. com??
 
 
 
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0