puff the magic dragon

 
Mmmm, just det. Skulle skriva ett PM på 8 sidor innan Aussie också.
 
Dör.
 
Förstår inte ens vad det ska handla om.
 
 
I övrigt har jag mest bråkat med Telia. Jobbig tjej. Ville ha 500 kr tillbaka men det gick absolut inte. Jag var så otroligt dryg att jag var tvungen att be killen i kundtjänst om ursäkt ("Jag inser att det inte är ditt fel men...") och till slut krediterade han 200 kr åt mig så tydligen går det bara man vill. En seger för den lilla människan.
 
Igår vågade jag mig ut till Skarpnäck där Emina och JT kokade ihop en smått fantastisk trerätters middag. Vi satt och drack vin och diskuterade typ.. politik. Trevligt. Vi konstaterade även att vi kände oss rätt gamla. Den stora frågan är hur jag ska bjuda igen här i mitt lilla studentrum med delat kök...
 
 
xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

varför ville du ha tillbaka pengar för? /känner att jag behöver uppdatering

Svar: För de hade lovat mig Spotify i ett år men sedan började de dra det på fakturan :(
Stina

2013-04-14 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0