it's on the table


Bor i min lilla lägenhet och bara myser.

Blev rätt fint när jag fått upp alla saker, trots att det bara är en studentlägenhet. Fick dock lite mindervärdeskomplex när jag köpte en soffa på blocket. Fredrik följde med och hämtade den i jordens största och finaste lägenhet inne i stan. Den tog liksom aldrig slut, bara rum efter rum, och alla var hur fina som helst. Om man ändå kunde bo så...

I övrigt lite tomt, finns inga hundar eller illrar att bråka med när man har tråkigt :(

Mitt skrivbord som jag (och pappa) fixade iordning är jättefint, vill bara klappa det varje gång jag ser det.


xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vet ju att den nedersta bilden är ''efter'' bilden. Tragiskt...

2013-04-11 @ 22:36:41
Postat av: Hemligt

Anonym = Maja. Inte så anonymt

2013-04-11 @ 22:37:04
Postat av: Samuel Mattson

den var ju megafin innan också ju! lite slipning och olja in den ba! that's what I would do!

vars bor du nu då? sthlm antar jag.. men vart ?

2013-04-24 @ 22:25:10
URL: http://samharam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0