GOT ME A TICKET AND I WON'T BE LONG


WIIHUUU, imorgon går mitt flyg!! Etihad undrar nu om jag vill uppgradera min biljett till typ extra comfort lyx deluxe class för det fantastiska priset av cirka 9 500 kr. Antar att man får ett eget flygplan ungefär.


Har vart på Baker & McKenzie och haft avslutning på Elsas Legal English-kurs. Fådde ett diplom för jag har vart så duktig :))) Nu sitter jag på ett tåg (jävla SJ etc) mot Västerås. Ska väl börja packa osv.


Idag kom domen i åtminstone en del av Tambourinehärvan. The Hives ska betala The Cardigans en väldig massa pengar. Ingen verkar veta riktigt vad som har hänt men Tambourine Studios har skött de båda bandens (och massa andra bands) ekonomi och har flyttat runt så micket pengar att ingen vet vad som tillhör vem. Alla verkar dock överens om att pengarna är borta.

Så nu lissnar jag på Hives på Spotify så de får några kronor att ge till Cardigans, för Hives är bäst.


Nä, fokus på att hitta Nemo. I övrigt så förstod jag äntligen det roliga i "Wallaby Way". Hah. Bäst.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0