do you believe in magic?


Oki, God morgon från Sydney. Kan rapportera att det inte finns kängurusar på flygplatsen. Gränsbevakarna var snälla. Han som kollade passet frågade "hur mar du??" och sen skickade de oss i stort sett rakt genom quarantine (trots att vi deklarerade ja på kategorin "vapen, anabola steroider, knark och mediciner") och hälsade oss välkomna till Australien. Så nu måste jag hitta något annat sätt att bli kändis.

Abu Dhabi kändes välbekant, ungefär som Dubai. Man kan ju fråga sig varför den som hittade ca 200 kr i AED-pengar hemma häromdagen inte tog med sig dem. Iaf lär jag mig aldrig av mina misstag, som i det här fallet när jag i Dubai köpte nässpray som var jättestark. Köpte igår brustabletter mot huvudvärk. Inte nog med att man grät av smaken, dessutom var de rätt starka, så det snurrade ordentligt i huvudet sedan.

Väntar nu på vårt flyg till Cairns. Åh gratis wi-fi <3 Blev inbokade på ett tidigare flyg men något måste bytas så det är lite försenat. Snart får vi förhoppningsvis leka med Friday och Carrass. Tänkte väl dricka en Fosters eller två ikväll. Imorrn: snorkling.



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0