take a walk on the wild side


Besökte Skottetorpet med JT och Alex i helgen. Plockade svamp och åkte fyrhjuling. Trevligt. Killarna plockade blåbär och gjorde glass. De är så husliga. Resten av tiden planerades mest för hur man ska överleva ifall det blir en zombie-invasion.

Sedan hälsade jag på Anton (och hästen som promenerar runt på tomten utan att förstå vad stängsel är) och skjutsade till stationen. Marie har erbjudit sig att göra en egen parkeringsplats till mig så jag inte behöver parkera så långt bort (brukar stå åtminstone 2 meter från ytterdörren). Plingade på hos Jonh också och hjälpte till att städa lite innan han begav sig till Filipstad igen. Vänlig granne.

Nu är det skola igen. Skrattar så jag dör.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0