i choose you, pikachu!!

 
Det här med tenta. Har en känsla av att jag skrev mig till ett solklart AB i kreativitet igår. Betyget på kursen kanske inte riktigt håller samma standard. Skillnaden mellan obeställd reklam via e-post till konsumenter respektive näringsidkare? Jag... vet inte??
 
Sedan var jag iväg en stund innan det var dags att bege sig till Juridiska Föreningens kick-off för internationella fadderiet. Ok, alltså hela världen vet att jag är lika social som en sten. (Om jag inte är onykter. Det var jag inte igår, trots att jag jobbade i baren då och då.) Därför är det väldigt vanskligt att kasta in mig i en situation där jag måste "mingla". Var fullt beredd på att gråtande krypa in under något bord och gömma mig. Döm om min förvåning när jag hade den roligaste kvällen på länge! Drygt 150 utbytesstudenter och 50 av oss faddrar. Alla var jätteglada och trevliga och ville jättegärna prata.
 
Träffade hur många intressanta människor som helst. En tjej från Australien som ville lära sig dricka svenskt kaffe, vårt fadderbarn - en tysk som var helt chockad över allt folk gick över gatan mot rött här i Sverige, samt undrade om alla våra ankor var honor för han hade inte sett några med gröna huvuden, en svensk som jobbade som bartender och var micket upprörd över att jag, som den amatör jag var, inte drack gratis i baren och han lovade att om jag bara dyker upp på introfesten nästa fredag så ska han lära mig hur man gör, en irländare och en amerikan som diskuterade hur det kommer sig att det föds så många barn 9 månader efter oktoberfest respektive midsommar, och så många andra.
 
I övrigt verkar St Emilio vaka lite extra över mig just nu. Hoppas han gör det på måndag också. Andra saker som händer på måndag är att Frodo åker till Australien. För evigt.
 
Nää, det hoppas jag verkligen inte!!! Förhoppningsvis ses vi till nyår, jag bokar min biljett så snart jag kannnnn. Kommer bli tomt utan lilla grodan. Dessutom kommer Maja bli massa irriterad på mig för nu kan jag ju bara dryga med henne :(
 
 
 
xx

Kommentarer
Postat av: Maja

Säger redan nu:
Nej.
NEJ!

Sluta, lägg av, GÅÅÅÅÅ osv så slipper jag sen? Brå.

:))))

Svar: du vet att det inte funkar så...
Stina

2012-09-05 @ 07:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0