IF YOU REALLY NEED IT...


Helg.

Fredagen innehöll födelsedagsfirande för Anton och Granis. Det innebar djupt samtal med Plast om godhet resp ondhet, att vi åkte ner på stan alldeles för sent och naturligtvis att när jag nästa gång ser Jonatan så har någon målat det mesta av hans ansikte svart. En trevlig kväll.


Träffade en riktig norrlänning på bussen som sa (och jag citerar):

"Alla är så otrevliga i den här stan. Den enda trevliga jag har träffat är du."

Han gick pilotutbildnngen på Hässlö och hade bott här i - på riktigt - 4 år. Med tanke på att det jag behövde göra för att anses "trevlig" var att berätta vilken hållplats de skulle av på. Undrar vilka typer han har träffat??


Nu ska jag och Maja ha tv-kväll och kika på Ghost Hunters och Wicked Tuna.

/ quality
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0