gaudeamus igitur

 
 
Besökte kära gamla Rudbeck igår. Det stod tydligen fel på mitt slutbetyg så jag ska få ett nytt. Hade inget riktigt bra svar på varför jag inte hade upptäckt det på tre år...
 
Blev riktigt nostalgisk. Allt var sig likt. Träffade till och med gamla lärare som hälsade på mig (men min gamle handledare hälsade inte på mig på Pitchers sen på kvällen!!)
 
Saknar Rudbeck och klassen ibland. Speciellt latin-lektionerna, till exempel när jag förra veckan förklarade grammatiken bakom "pacta sunt servanda" (principen om att avtal ska hållas) för mina fellow juriststudenter... Tur att Patrik har tagit itu med klassåterträffen nu...
 
Igår var jag sedan på Pitchers för det är så en fredagkväll i Västerås ska se ut. Johanna var hem från Piteå över helgen så det var liksom inget snack om saken.
 
Annars håller jag på att skriva PM som ska in på måndag. "Håller på" kanske var att ta i med tanke på att jag inte har börjat men... Nu ska jag ta en paus (hehe) och underhålla Madde lite och sen dricka ett glas vin eller två. 
 
 
 
xx
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

vem dissade? :O Heidi eller jonas!?

Svar: Jonas!!!!
Stina

2012-10-24 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0