CAMPAIGN OF HATE


Måndag.

Morgon.


Just idag tänker jag hata världen. Hela jävla världen. Tänker inte bry mig om någon, tänker inte vara glad för någon annans skull.

Är så trött. Trött på att de gamla invanda hjulspåren är så höga att man inte längre ser över kanten, trött på att det aldrig händer något nytt, trött på kompisar inte beter sig som kompisar.

Jag kan vara både drastisk och dramatisk. Och det finns en gräns för hur länge man böjer nacken, tar stryk och låter det vara. Nu får det faktiskt vara nog. För jag förlåter inte lätt.

Alltid vid sådana här tillfällen hittar jag tillbaka till Libertines. Världens bästa jävla band. Sist det hände drog jag till London. Lockande, men det får nog bli något mindre drastiskt nu.


Återkommer imorrn. Lovar att vara extra positiv då.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0