du får aldrig nog


Asso tre jobbiga dagar med så fantastiska tider som 06.15-19.30. Slocknade som ett ljus vid 20.00 igår. Det är en mindre sensation med tanke på att sist det hände var väl... aldrig.

Kan även meddela att jag nuförtiden är IT-tekniker. Tydligen. Har kopplat så micket datorer och sladdar att jag kan ta ut en examen eller två i ... typ IT. Bäst. Har inte kommit underfund med hur detta kan ha en positiv påverkan på min fantastiska dröm om (världsherravälde!) att bli en stor-bloggare men ge mig lite tid.


Imorrn får jag däremot sova till nio! Insane.

Sedan ska jag bära saker av okänt slag innan skola och middag hos ett av våra kära fadderbarn. Bra dag. Förväntar mig baguetter, ost, vin och sniglar som mat, ehehe // fördomsfull tjej


Asso tentan är om tre veckor (GODE GUD HJÄLP WHAT TO DO ETC) och jag undrar om det ens är fysiskt möjligt att läsa alla böcker tills dess. Näe, nästa vecka blir det en vecka med jobb på patentbyrån i Västerås. Underbart. Är liksom alltid glad där. Sen blir det bootcamp för monstertentan!!



// bring it on
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0