chevy thunder


Kommer aldrig bli någon storbloggare (min stora dröm) om det fortsätter såhär. Ursäkta bortglömning osv.

Sedan sist har jag roat mig med lite olika saker (när jag inte pluggar rättsinformatik som jag inte ens fattar hälften av), bland annat spelat minigolf, haft världens bästa picknick på Strömsholm, hälsat på i Jonhs stuga, solat på bästa solstället (dvs fören på båten), lekt riddare, varit i Filipstad, sett en spännande Champions League-final etc.

Har fattat det här med att gå till skolan också. Oki, förutom igår när det var alldeles för soligt för att vistas utomhus. Har typ packat alla mina saker för på lördag flyttar jag hem till Irsta (mamma och pappa saknar mig så micket - föräldrar ni vet).

Annat kul är att vi har en ny fin bil. Den har många fina egenskaper. Typ att det inte är glapp i lampan som lyser upp klockan.

Som ni märker är mitt liv helt fantastiskt spännande nuförtiden. Imorrn ska vi dock införskaffa biljetter till Fred och Hultsfred. Får leva fattigt resten av sommaren men rik på minnen etcetc.




xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0