ALL ABOARD cleopatra purrs



På senare tid (sedan i.... går) har jag förlorat allt hopp om mänskligheten.

Detta baseras på en semi-final av Eurovision Song Contest och en bilaga (!) på 24 sidor (!!) om det kungliga dopet (!!!) i Aftonbladet. Känns som att folk prioriterar lite fel, humhum.


I övrigt tänkte jag bli seriös och söka jobb men sedan insåg jag att min tid spenderas micket bättre om jag anställer någon annan som söker jobb åt mig. Om någon behöver tjäna några kronor så läs följande annons:




Vi söker nu en skribent med känsla för att fånga nyanser i texter. Vi ser helst att du har erfarenhet av jobbsökande, men viktigast är att du har goda kunskaper om ordföljd och grammatik samt en imponerande vokabulär. Erfarenhet av Office-paketet är ett krav.

ARBETSUPPGIFTER: Söka jobb åt lat juridikstudent.

ARBETSTID: Inte många timmar. Som sagt är arbetsgivaren arbetslös. Vi säger högst 10 timmar, men kan diskuteras.

LÖN: 100 kr/h. Ingen semesterersättning, men å andra sidan dras ingen skatt.

Skicka cv och personligt brev till [email protected] snarast, urval sker löpande.





xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0