whip my hair



Har verkligen försökt skriva något dramatiskt den här veckan, men promenader (vilket alltså är ungefär det mest spännande jag har företagit mig) är i allmänhet inte så roliga. Lyckades dock i tisdags gå hem från stan (ca 8 km). Väl på Söder fick jag för mig att "det är nog inte så lång omväg om man går till nästa bro istället".

MMMM ja. Det var en extra jävla mil. Vem behöver kartor anyways...


Västerås är väl trevligt. Osso trevligt att Anton hittade hem även denna vecka. I fredags besökte vi - återigen - Pitchers, fast vi fick med oss Jonatan den här gången. Igår spelade vi väl mest spel med gänget, humhum. Och kollade på Karatefylla. Ack.

Blir kvar i stan tills tisdag iaf. Ska dra ut den där visdomstanden. Tandläkaren vill droga ner mig med nån stark medicin. Tydligen får man inte köra bil och sånt på den och man måste vara i en vuxens sällskap i 24 timmar. Behöver barnvakt, ja.



Nej, borde återgå till Sverige och Folkrätten. En micket intressant bok.

Faktiskt är den så intressant att jag nog sparar den tills imorgon.




xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0