don't know why i can't locate this feeling,

that i would rather be with you



Hade tänkt att infinna mig på den första föreläsningen idag, och jag tänkte till och med vara där i tid. Naturligtvis var det en olycka i tunnelbanan så man fick gå av vid Östermalmstorg. Om man inte vet var Östermalmstorg ligger så kan jag (numera) meddela att jag hittade Dramaten där. Fina minnen därifrån. Hamlet??

SL-appen sa att man kunde åka buss om man bytte ett dussin gånger. Uppgiven tjej, tänkte vända och åka hem och sova. Men istället blev det en promenad till universitetet i solskenet. 4 km i klackskor var väl inte helt underbart på slutet, men hittade fram tack vare min smarta tellefån. Väl där fick jag världens hostattack och kunde inte sluta gråta så fick famla mig ut från föreläsningssalen eftersom det var omöjligt att se något. Måste har varit en vacker uppenbarelse.



Klarade tentan också, yessssssssssssss.

Imorgon ska jag fortsätta på den här framgångsrika vägen och vara allmänt pluggis och gå till skolan kl 09.00. Minns inte när det hände två gånger på en vecka senast. Ska försöka att inte gråta den här gången också.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0