lazy sunday afternoon,

i've got no mind to worry,

i close my eyes and drift away



Pacta sunt servanda. 12.00 imorrn då. Skola på riktigt igen då.

Dör lite då.



För att uppdatera er lite om föregående vecka kan jag meddela att vi fick nytt lås i onsdags. Låssmeden fick en mindre förmögenhet i utbyte. Trevligt att slippa bråka med dörren varje gång man ska in dock. I torsdags gjorde jag tenta - aj - och sen hittade vi Plast på Arlanda och eftersom han var snäll fick han hälsa på oss i Stockholm också. Trevlig fredag, åkte till Västerås. Finns alltid roligt folk här. Somnade i soffan...

På lördagen blev det fin mat och drinkar (Alptopp blandat med Blå Lagun??) med la familia innan jag begav mig ner på stan och lekte med Madde och Emma på Varda. WHATTT, var det melodifestivalen?? Missade helt. Eh nä.

Idag har jag mest spelat Virtual City, promenerat och sen sett School of Rock med Jonh. Micket vettigt.  




Speciell dag på torsdag. Kan inte fatta att det redan har gått ett år sedan jag kom hem från mitt besök i London. Har tänkt på det varje dag sedan dess. Kan fortfarande inte riktigt tro på det.

Nä, mot Stockholm.



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0