IT AIN'T NO SIN TO BE GLAD YOU'RE ALIVE


Överlevde tandläkaren så i väntan på att bedövningen skulle släppa bosatte jag mig i soffan och kikade på Jurassic Park. Somnade dock på grund av starka värktabletter som jag fick utskrivna.

Så nu är jag sjukt pigg. Och hungrig. Har idag ätit.... ett glas hallonkräm. Fick använda sugrör för det är fysiskt omöjligt att öppna munnen micket mer.

Hur som helst så är inte livet riktigt så hemskt som jag var inställd på. Kanske inte ens behöver stanna hemma imorrn och tycka synd om mig själv...


Andra intressanta saker är att The Hives invaderar huvudstaden i veckan. När de spelar tre gånger känns det ju som att man vill gå åtminstone en gång.



zz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0