bright eyes



och sticket i mitt hjärta, det sa mig med en gång,
fast kvällen den är gången, kommer natten att bli lång

det är bara en annan natt

utan dig



______________________________


Imorgon tar Frodo studenten (åh den ljuvaste framtid är deras etc) så det har varit kaos i huset. Ur detta kaos har någon vag form av ordning uppstått (på något vis) och vi är nu ready to go.

I veckan har jag jobbat och sovit. Hann dock även med en sväng till Björnön. Roligt.

Nä, har fått nog av världen för idag (faktum är att jag har fått nog av världen för i år nästan) så nu ska läsa min bok (minns inte när jag senast läste en bok utan en miljon paragrafhänvisningar - sommarlov <3) och sen sova.



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0