attandeeeez s'il vous plait!!



Känns som att jag går runt och väntar på något hela tiden. Vet inte vad. Vill bara att det ska kännas bra liksom.

Det känns som att något hänger i luften, och snart kommer världen slå till med full kraft och bara jävlas med mig. För på senare tid har det verkligen varit så att varje gång jag tror att det är lugnt och att man kan andas ut för en stund så får jag en käftsmäll som påminner mig om hur det faktiskt funkar.



Var hemma hos Carin och Calle och kikade på när Svea förlorade mot Ukraina (wtf). Att det alltid ska sluta med att alla skriker på tvn och skrämmer livet ur katten (den försökte hoppa ut genom fönstret, hm).

Annat i helgen så har jag varit hos Anna som fyllde 21 (igen) och absolut inte på krogen för det var ju omöjligt att gå in någonstans. Har även varit sjuklig (igen, WTF!!!!) och byggt pussel (ska ju bli klart före midsommar) och läst en bok (Parry Hotter).



xx


P.S Undrar om det jag väntar på är att mitt liv ska bli intressant??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0