and i'm not coming back alive

 
Igår sprang jag runt på Vallby och busade med kusinerna. Matade getter med gräs och gick på styltor och sånt där. Micket fint. Sedan begav jag mig till vår kära huvudstad för att se Dropkick Murphys på Gröna Lund med Jonh och Anton.
 
Först bestämde vi oss för att åka Insane (vilket var precis så dumt som det låter). Extremt spännande. Ångesten där på "deathside" asso. Nä. Efter att trots allt ha överlevt vansinnesfärden - med söndertrasade nerver som resultat - såg vi oss om efter något annat att åka (mitt förslag på Fritt Fall gick inte hem) och fann kärlekstunneln. Micket bra.
 
Speciella ögonblick ska förevigas och sättas på en nyckelring. Kände att det var värt 50 kr att alltid kunna bära med sig den där bilden.
 
 
 
 
 
xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Haha klockren bild!
Åh jag vill också till Grönan! Synd att vi inte åkta allihopa

Svar: Ja, men vi var ju bara där några timmar för att se konserten så ett till besök vore ju helt klart en bra idé :D:D
Stina

2012-06-28 @ 20:07:54
URL: http://www.eminacreations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0