konsten att betrakta konsten

 
Tänkte börja odla min kreativitet lite mer. Måla dalahästar var steg 1 och jag är nu redo för steg 2:
 
 HYLLBYGGE.
 
Asso, lovar - hade en uppenbarelse i form av en vägghylla. *ÄNGLAKÖRER* Så otroligt vacker. Började frenetiskt leta på nätet efter något som liknande detta. Finnes icke. Nähä, då får jag väl bygga en själv doo. Måste ju ha någonstans att ställa dalahästen liksom.
 
Eh.
 
Jobbade två dagar i veckan för en av assistenterna var sjuklig, men nu är jag ledig i en vecka. Har lyckats boka klipptid, vilket är en bedrift i sig eftersom jag har misslyckats med det i närmare ett halvår. Annat kuligt: jag har varit på Pitchers (onsdag), missat bussen på grund av Jonh & Jocke (torsdag), kollat bilar med Johan (fredag) och lekt med killarna och kollat på ännu mer bilar (lördag). Så himla aktiv.
 
För övrigt har jag läst några av mina gamla blogginlägg. (Alltså det är som att läsa en bok av någon med lika bra humor som jag) Tänk att det fanns en tid när jag inte var helt genomcynisk och hatade världen (riktigt lika micket).
 
 
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0