tenta x 2



Skickade in uppgiften som jag missade i måndags så får tydligen skriva tentorna nästa vecka också.

Åh. Nej.

Brukar inte ha ångest för tenta, men med tanke på hur mitt engagemang för den här andra kursen såg ut i höst så är man väl lite orolig så att säga. Har ungefär noll intresse av arbetsrätt och ännu mindre intresse av att läsa jordens tjockaste böcker om ämnet. Har man inte lyckats ta sig igenom dem på två månader så lär man väl inte hinna tills på tisdag. Ser redan framför mig hur någon på CSN suckar, skakar på huvudet och stryker mitt bankkonto från listan på utbetalningar.

Har även hittat ett nytt roligt spel till Ipoden (ni förstår varför det blir såhär) som heter Virtual City. Askul. Den där jävla Ipoden måste dö snart, annars kommer mitt plugg gå helt åt helvete.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0