FUCK'EM



Eftersom jag känner att det är min uppgift, plikt, ja vi skulle till och med kunna kalla det skyldighet, att guida de ovetande genom livets svårigheter så ska jag nu lära er svaret på en av universums stora gåtor.

(Jag talar naturligtvis om hur man lyckas gå upp på morgonen efter att ha fått en okristligt kort nattsömn här) Många är de som aldrig förstått hur man undgår att snärjas i ondskans nät. Men frukta icke, det finns en räddning!

Svaret är att aldrig någonsin kolla på klockan innan man somnar*. Om man vet att man har sovit två timmar kommer kroppen inte under några omständigheter (undantaget möjligtvis livsfara) kunna övertalas att gå upp. Om man däremot inte vet hur micket man borde lida (ungefär som att ett sår inte gör ont förrän man ser blodet) är allt frid och fröjd (åtminstone tills man somnar på soffan under tidig eftermiddag).



xx


* Strategin är ej 100% tillförlitlig, undertecknad tar inget som helst ansvar för eventuella ofrivilliga tupplurar.

Kommentarer
Postat av: sam mattson

alltså. det finns inte ens ord för hur bra din blogg är. jag får så himla mycket bra tips, speciellt gillar jag SMS-guiden.



jag kan tänka mig att denna blogg skulle kunna vara något som faller dig på läppen:

http://smaskigtfakta.blogspot.com/

det är fyra fantastiska tjejer som bloggar om mycket intressanta saker. Inte bara Justin Bieber.

2012-01-25 @ 16:12:05
URL: http://samharam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0