dubai dubai dubai


Ungefär en månad senare får ni ett bildspel som talar för sig självt och har en högst informativ titel nämligen:

BD ÅKER TILL DUBAI ÖVER NYÅR
(MED BILDER SOM JAG HAR SNOTT FRÅN EMINA & ANTON)






Inte långt bildspel men de där två tog cirkus några miljoner bilder och jag har bättre saker för mig än att leta igenom allihop (läs: är för lat). Iaf så kan vi konstatera och sammanfatta att

Dubai hade gott om:
höga byggnader, sand, fina bilar, moskéer, sand, lyxiga affärer samt sand.

Vi hade hur kul som helst och massa roligt att hela gänget följde med också. Eriks familj tog så väl hand om oss att man nästan skämdes. En dag fick vi faktiskt hjälpa till att laga mat (tacos, så alla fick eh, hacka en grönsak var ungefär), det var lite dålig stil..... I vanlig ordning tappade folk bort pengar, ingens telefon (förutom min) funkade, skor glömdes och folk försvann på olika håll men det är sånt man räknar med i det här gänget.


10/10





I ett helt annat land,

har vintern börjat komma

och dagarna på stranden känns som hundra år sedan

när ett regn tar sig ner på insidan av kragen


Snälla, ta mig tusen dagar härifrån.



xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Vackert! Åh väärme...



SV: Hörs väääldigt lågt... Har lämnat in den nu, hoppas jag får en ny!

2012-02-01 @ 17:36:30
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0