du måste skämta



Igår sa min mamma något roligt. (Låter som att hon inte brukar göra det, men det händer faktiskt)


Vi satt iaf och kollade på Macahan (micket spännande avsnitt där den - högst stilige - Luke ska vinna tillbaka sin älskade Hillary och fånga den som sköt domaren så han äntligen kan bli av med efterlysningen) och i introt är det micket storslagna och natursköna panoramabilder såsom exempelvis Grand Canyon.





Mamma: "Där har jag varit. Jag satt där på klippan och tittade på solnedgången en sen kväll..."

*tystnad*

Mamma: "Med Luke"







Sanslöst roligt.


I övrigt så har större delen av familjen begett sig upp till Duved så bara jag och min otroligt roliga mor hemma. Idag roade vi oss med att se Morden i Midsomer istället. Imorgon ska jag busa bråka ta hand om lille sjuklingen Emil en stund. Roligt. Eventuellt en vända till Stockholm också, det beror lite på.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0