if you really need it you just won't leave it behind



Wellllll, ännu en helg har gått och jag fortsätter att föra en högst meningslös tillvaro,
eh menar ha semester.

Det äger.



I fredags lekte jag med de gamla vanliga, efteråt en vända till Pitchers med Johanna för att sedan, trots missöde med bussen, återvända till Högkvarteret och leka lite till. På lördagen fyllde världens bästa Jonatan år (22 till antalet var det ja) och vi firade väl lite.





(Tänkte skriva "Jonatan fyllde år, så som straff grävde vi ner honom" som bildtext
men kände att folk kanske skulle tro att vi hade gjort oss av med honom eller något)


Emina och jag bidrog med en högst välorganiserad (paniken när man efter fjärde grenen inser att man har glömt bort vad den sista grenen var...) femkamp. Killarna i de två lagen fuskade naturligtvis massor, rev ner hyllor och skyllde samtliga förluster på domarna - inga konstigheter som de skulle säga.

Efter att ha bidragit med städhjälp på söndagen hälsade jag på Emil och kikade film. Hade beställt "läskiga filmer, men inte äckliga med massa blod och fanskap". Vi sedde Identity och Shutter Island och det visade sig att han hade lissnat precis på vad jag sa. Micket spännande. Läskigt att åka hem själv mitt i natten dock, hm.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0