i skrivande stund tacksamhet


Ett inlägg som ska gå i tacksamhetens tecken.

För att ta vid där vi la av så firade jag min födelsedag (och Majas) på Blue Moon. Det var roligt att gå ut och dansa. Bästa stunden på länge var när jag och Frodo förfestade före förfesten iförda morgonrock med drinkar och musik. 10/10. Var var Maja kanske man undrar. Hon firade 20 årsdagen i världens bästa stad (dvs London). Har lovat en guidad tur på Systemet imorrn ehe (viktigt).

I veckan lekte jag i Stockholm. Lyckades faktiskt pallra mig iväg till skolan inte mindre än två gånger. Inte ofta det händer. Hade en änglakörupplevelse när jag upptäckte att ett ex av den viktigaste boken för den här kursen fanns inne på biblioteket. Sprang till tuben och lånade boken och sparade 450 kr. In your face juristerna.

Har även gått på en väldigt spännande upptäcktsfärd någonstans runt Sveavägen med Sam. Vi hittade massa häftiga affärer, bl a en som bara sålde lakrits!! Jag lyckades näst intill få oss överkörda också (förlåt!!)

Jonatan besökte oss för att köra truck. Spelade Mariokart, vilket alltid är lite vanskligt eftersom folk har en tendens att börja skrika på varandra. Alltid trevligt med besök dock. Såg även Coca Cola-fabriken idag!!! Pilgrimsfärd nästa.

Nu är jag iaf i Västerås igen. Frodo och jag gedde Maja hennes present. Vi brukar dryga så micket som möjligt med hennes paket (life as it should be) för det är... kul. Ikväll tog Friday det till nya höjder genom att slå in presenten två ggr och varje inslagning dödade ungefär en regnskog i tejpkonsumtion. Micket roande. Fick fin present av Maja osså.

Som om inte allt detta vore nog hörde Gud mina elektroniska böner och lät sin trogna lärjunge (alltså CSN) utföra hans under. Hultsfred har nu lyckats boka Spector så Veronica och jag kommer naturligtvis vara där, allt annat vore hädelse och skulle gå emot allt vi (och Emil) står för. Lika naturligtvis kommer CSN att betala för biljetten ja. Tyvärr ska CSN även betala för att dra ut en visdomstand och för pendlarkortet. Dör.

Sedde Oh Brother where art thou (rolig) ikväll hos Jonh. Fick skjuts hem osso. Tur det, himla långt att gå...

Så för att sammanfatta och anknyta till det jag skrev i början så vill jag säga:

Tack, tack, tack!!


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0