i really wasn't kidding about going to the city



Wiho, alla hjärtans dag!!!


Bästa dagen på året. Med tanke på att jag går omkring och är bitter 364 (365 om skottår!) dagar om året så är det här en dag när man får känns sig ovanligt positiv. Hälften av befolkningen hatar ju världen idag.

Oki, förra året lyckades jag länka Heart in a Cage av The Strokes (en av jordens bästa låtar) som passande nog börjar "I don't feel bitter" (oki, den börjar faktiskt "I don't feel better" men vi kan låtsas) och det går nog inte att toppa det så sorry, ingen låt i år.

I övrigt så känns det mest som att jag brukar lyckas förstöra alla hjärtans dag för folk, åtminstone på senare tid. Fast en gång var det JTs fel. Tror dessutom att sista gången jag var tillsammans med någon, vilket var ungefär i femman, så lyckades jag göra slut denna dag. Ehe, oj då.  


Charmanders are red.
Squirtles are blue.
If you were a Pokemon,
I'd choose you.







xxxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0