when you lose something you can't replace

 
Sverige tycks ha rest sig ur snökaoset igen. Lyckligtvis.
 
Ett återkommande tema denna vecka verkar ha varit att dricka öl med Veronica. Vi var på quiz på Debaser (duktiga) med Johanna, tänkte fira Finlands nationaldag, letade efter en pub som låg "5 minuter bort" och avslutningsvis lekte vi på Blue Moon. Undrar vad jag ska sysselsätta mig med när hon flyttar tillbaka till Göteborg??
 
Ett annat återkommande tema är tentaplugg. Så sjukt roligt, skrattar så jag inte kan stå upp. Går och lägger mig. Men vad gör man när det är dags att plugga till tenta och man är allmänt trött på livet?? Jo, man distraherar sig såklart. Man kan till exempel adoptera kängurun Joey. Fint. Alla pengar är nu slut. Men jag har ju Joey.
 
 
/ rauk on
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0