please mrs robinson

 
I helgen samlades folk hos oss och tanken var väl att vi skulle gå ut på krogen sen. Alla hamnade dock på olika ställen, men det var kul så länge det varade. Friday har köksförbud efter kl 19.00, sen får någon annan blanda drinkarna. Ingen kickar fotboll som han....
 
På lördagen åkte vi båt till nån ö utanför Stockholm. Det var också kuligt, även om det var väldigt spännande när någon skulle på eller av båten som låg vid någon klippa. Var ju inte bara en person som plurrade ordentligt. Blöta kläder överallt när man vaknade på morgonen. Rapporten över blöta mobiler är inte slutförd än men de flesta verkar ha klarat sig, humhum.
 
 
På tal om saker i gott skick så har jag provkört Jonhs nya bil. Den är så vacker att man kan gråta över hur den kommer se ut om ett halvår. Dessutom är den inte röd så den kan nu stoltsera med det viktigaste intyget för bilar: "Approved by Stina".
 
 
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
 
Råkade kolla på mitt schema till hösten. Gråt. Varenda dag är det något schemalagt. Med tanke på att jag är lite hemlös så kommer jag ju inte orka pendla. Detta i sin tur innebär ju att jag, för att uttrycka det milt, kommer ha en relativt dålig närvaro, vilket i sin tur antagligen innebär ett U, vilket i sin tur innebär väldigt många jobbiga konsekvenser. Försökte få med JT på att lägga till båten någonstans i Stockholm och sedan bo där men fick inget gehör på den fronten...
 
 
Snart är det handboll: Sverige - Frankrike. Källman är skadad :( Råkade säga till Charly (en fransos) att de ska vara glada att Källis inte är ute på planen idag och kör över dem som en bulldozer och avsluta med "France, you're going down!!!!!". Kanske aningen optimistiskt med tanke på att de är världens bästa lag (endast hotade av typ, Kroatien) så risken finns att jag får äta upp detta.
 
 
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0