will the real slim shady please stand up ?



Asso, det funkar inte att plugga till tenta. Det är vid sådana tillfällen man alltid känner att alla saker som man hatar att göra i vanliga fall måste göras. Jag brukar få infall att gå in på arbetsförmedlingens hemsida och kolla om de har ett jobb åt mig så att jag kan hoppa av skolan.

Idag fick jag för mig att laga mat istället. Matlagning är en aktivitet jag skyr som pesten på grund av en kombination av tråkighet och min dålighet på området. Minns inte när jag frivilligt gjorde det senast. Hade cirka ett kg kött så nu har jag rester att äta i en månad osso. Brabra.


P.S. Maten blev god. D.S


xx

P.P.S Det är faktiskt sant. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0