we built this city



Stort grattis till min käre pappa som just idag inte bara är bäst i världen, utan även fyller år.







Tisdagkväll och naturligtvis gör jag, som vanligt, inget vettigt. Försökte plugga men såg sedan att det fanns ett Virtual City 2. Kände mig lite sviken av Apple för det kostade 22 kr medan det förra var gratis. Nu är kanske inte 22 kr jättemicket men efter att det tog 3 timmar att installera om iTunes för några dagar sedan känns det som att de borde betala mig. Får väl ändå tillstå att spelet är värt det. Har nu micket sysselsättning. Juridicum gillar dock inte.


Annat man kan sysselsätta sig med är att kolla på Inför Eurovision Song Contest. Micket sevärt i år eftersom Måns Zelmerlöw är med. Killen har skaffat skägg och ser nu ut som en ung Bruce Springsteen.






Har inget annat viktigt att meddela så god afton.



xx


p.s. Så här många bilder har jag aldrig langat på en dag förut. Nu blir det bildlöst i ett halvår, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0