forgive yourself, if you think you can



Inte klokt med påskhelg. Tre av fyra dagar är röda. Totalstängt.


Juridicum lade, vänligt nog, tentan i folkrätt på skärtorsdagen.
Känslan när man har pluggat men inte förstår första frågan.

För att förtränga tentan så tjatade jag på Maja tills hon följde med mig till SFs nya bio och sedde Hunger Games. Micket stor biosalong. Fick liksom vrida huvudet för att kunna läsa texten på skärmen. På något vis har de lyckats förvandla filmen till Twilight v.2.0. Team Peeta vs Team Gale. Dör. Karaktärerna var så osympatiska att man nästan hoppades att alla skulle dö i slutet.

Johanna ville leka med mig på Pitchers i fredags. Fick höra samma låt 12 ggr i rad (räknade). Underbart. Badddddddddddddlanddddddddddddddds etc etc. Återvände faktiskt till mitt tredje hem (dvs Pitchers) med Anton på lördagen (vadå enkelspårig) men blidde ett kort besök för vi träffade på några bekanta (ehe) som drog iväg med oss till Blue Moon (observera att Anton sa innan vi åkte ner: "Nej jag orkar absolut inte Blue Moon"). Hittade så småningom Anna, Madde och de andra där också. Skjutsade hem Anton sen och blev i det närmaste anfallen av en flock arga hjortar (dramatik). Fin kväll/natt om än lite underlig/oväntad.

I söndags besökte jag Bookie som hade hittat hem från Linköping. Nytt uttryck: "mentalt singel". Allt är så logiskt nu. Ekonomi är helt bortkastat på henne, hon borde läsa psykologi. Efter att hon hade löst alla mina problem åkte jag hem och lekte med Anton och med Jonh som hade hittat hem från Sälen (duktig). Var inte meningen att vi skulle ha så roligt. Tomt förråd :(


Under rubriken "Annat intressant" kan jag meddela att Game of Thrones har börjat igen. Trevligt att återse Robb, Jon Snow och de andra stiliga killarna. Humhumhum.


Har inte blivit micket vettigt gjort. Ny kurs börjar denna vecka. Europarätttttt.

Nu ska jag bege mig mot nya horisonter (tyvärr så innebär det i detta fallet inget mer spännande än apoteket och biblioteket)




xx

Kommentarer
Postat av: Anna

Mentalt singel. Kom ni på hur man botar det också? Övrigt: Hurra för Game of Thrones hunkar^^

2012-04-10 @ 19:59:57
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0