helg



Vi hittade faktiskt till Skottorp. Visserligen kom vi dit mitt i natten vid halv 12 men det funkar ju också. Till och med Anton som hade hittat hem till Vässan var med! Blev micket tv-spelande. Pojkarna har byggt en bar (och en micket stilig sådan) uppe på loftet i logen så vi satt där med ett antal täcken för att hålla oss varma. Åkte vilse till Sura, sedde film med Calle som hade på sig klänning (wtf) och somnade sedan väldigt tidigt.

Idag har jag, ja spelat golf vore väl att ta i, men följt med Jonh, Alex och JT på Hällagolfbanan. Räknade slag (de fuskade som fan) och bar golfbagen (tre killar och tjejen får bära...) haha, slav.

Tillbaka till Stockholm imorrn (eller borde man säga "hem till Stockholm" nu??). SJ får dock inte en krona av mig, ehehehe, nöjd tjej.



x

Kommentarer
Postat av: sam

GO CALLE! haha :)

tror det finns en barnbok som heter Calle (Alternativt 'Kalle') och Klänningen. kolla upp det! :P

har jag fattat det rätt om du och emina bor ihop nu? fett najs! lägg upp bilder på lyan! :)

2011-09-15 @ 23:53:22
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0